خط سلف سرویس رستوران نارنجستان تهران خط سلف سرویس رستوران نارنجستان تهران

کانتر گرم و سالاد بار جهت سرو غذا که کانتر گرم برای گرم ماندن غذا خورش برنج کباب سوپ کاربرد دارد و کانتر سرد برای سالاد ماست استفاده می گردد.
کانتر گرم گازی برای سرو غذا در رستوران ها یا کترینگ ها جهت گرم بودن غذا که اين دستگاه يك وان آبگرم دارد كه همين موضوع براي تازه ماندن و خشك نشدن برنج و خورشت و كباب امري ضروري ست.
كانتر گرم گازی جهت گرم و تازه نگه داشتن برنج و خورشت ، كباب وأنواع غذاها براي مدت طولاني ميباشد.
کانتر سرد و گرم در رستوران های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. البته در بیرون برها و مراکزی که سرو غذا ممکن است در محدوده ی زمانی وسیع تری انجام گیرد، استفاده از کانترهای سرد و گرم مفید و مورد نیاز است.
شاید شما هم به این نکته توجه کرده باشید که چطور یک رستوران در تمام ساعات سرو یک وعده ی غذایی، پلوی گرم یا غذاهای گرم و سرد مختلفی را برای شما تدارک می بیند. برخی افراد فکر می کنند این غذاها دائم گرم می شوند یا دیگ تهیه ی پلو یا خورشت نیز دائم در حال گرم شدن است اما قضیه در رستوران های جدید به گونه ای دیگر است و از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که برای این موارد مناسب است استفاده می شود.
مواد غذایی مانند پلوها، خورشت، سوپ، آش و دسرهای گرمی از این قبیل، همگی در کانترهای گرم نگهداری می شوند تا در هر ساعتی که مشتری تقاضای غذا داشت بتوان از آن ها استفاده کرد. در این کانترها، معمولاً از شعله های متصل به گاز شهری یا شمع برای گرم نگه داشتن مواد غذایی استفاده می شود.
مواد غذایی دیگری مانند سالادهای سرد، نوشیدنی، انواع ماست و دوغ و ترکیبات حاصل از آن ها، میوه و سبزیجات تازه و مواردی از این قبیل نیز برای این که سالم بمانند، به کانتر سرد نیاز دارند. کانترهای سرد با کیفیت بالا تولید می شوند و دمای آن ها را می توان در حدی تنظیم کرد که میوه و سبزیجات یا سالاد حالت پلاسیده نداشته باشند و مدت زمان بیشتری سالم و تازه بمانند.
کانتر سرد و گرم با توجه به این که چه منوی غذایی در آشپزخانه وجود داشته باشد و حجم کار آشپزخانه در چه اندازه ای باشد، دارای تعداد کانتر مختلفی هستند که هر کسی با توجه به نیاز کسب و کار خود، سایزی مناسب از آن ها را خریداری می کند و مورد استفاده قرار می دهد.

Rate this post