سیخ بناب 65 سانتی

کباب بنابی که از خوشمزه ترین و لذیذترین نوع کباب های ایرانی است که مخصوص شهر بناب در آذربایجان شرقی این کباب که دستور پخت آن در قسمت زیرین برای شما قرار داده شده است بر روی سیخ های پهن و مخصوصی قرار می‌گیرد و دپخته می شود زیرا که این کباب برای نگه داشته شدن بر روی آتش باید بر روی سیخ‌های پهن تر قرار بگیرد تا از ریزش و افتادن کباب بر روی آتش جلوگیری شود  ابعاد این محصول به طول 65 سانتی‌متر بوده که یک اندازه بسیار متعادل جهت کباب کردن است شما می توانید با سفارش این محصول برای رستورانها، کباب پزی ها و ارگان های نظامی و دولتی و … از این محصول استفاده نمایید و آن را به هر تعداد که مورد نیاز خود است سفارش دهید.

دستور پخت کباب بناب

کباب بناب نوعی از کباب کوبیده است که متعلق به شهر بناب در استان آذربایجان شرقی است. این کباب از گوشت تازه و چربیدار گوسفند ، در اندازه ای بسیار بزرگ تر از کباب کوبیده معمولی تهیه می شود.

 مواد لازم جهت تهیه کباب بناب

  • گوشت گوسفند پر چرب چرخ کرده: 1 کیلو گرم
  •  پیاز متوسط: 2 عدد
  • نمک: به مقدار لازم
  •  فلفل سیاه: به مقدار لازم

در ابتدا پیاز را ریز خورد کرده به شکل ساطوری (این نکته حائز اهمیت است که در مرحله اضافه کردن پیاز به هیچ عنوان پیاز را رنده نکنید چرا که پیاز مزه گوشت را بی نظیر می کند) درآورده و به همراه نمک و فلفل کاملاٌ با گوشت مخلوط کرده و ورز می دهیم. به میزان دلخواه از گوشت برداشته و کف دست مانند کوفته گرد کرده و سیخ مخصوص پخت کباب بناب را از وسط آن عبور داده و با انگشتان دست آن را بصورت یکسان پهن می کنیم. نکته کلیدی این است که بعد از قرار دادن سیخ ها بر روی آتش گداخته شده به هیچ عنوان کباب را باد نزنید و پس از گذشت یک دقیقه سیخ ها را برگردانید،و بچرخانید تا سمت دیگر کباب نیز حرارت ببیند تا از افتادن جلوگیری شود، به صورت مداوم هر چند دقیقه یکبار سیخ ها را برگردانید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

Rate this post