خط سلف سرویس رستورانی طرح چوبی

خط سلف سرویس چوب شامل کانتر سرد سالاد بار کانتر گرم برای رستوران سلف سرویس و هتل و تالار پذیرایی و غذاخوری دارای بهترین کیفیت خرید تجهیزات رستورانی با گارانتی و ضمانت نامه کتبی به همراه ساخت و تولید در ابعاد سفارشی مشتریان طراحی و تقدیم می گردد.
سلف سرویس جهت تامین غذا مشتریان یا پرسنل طراحی می شود و بیشترین کاربرد آن برای هتل ها ، رستوران ها ، دانشگاه ها ، سازمان ها ، ادارات ، کارخانه ها ، بیمارستان ، تالار ها و فست فود ها می باشد.
سلف سرویس تشکیل شده از چندین نوع کانتر ، با کاربری های مختلف و هر کدام نسبت به طراحی و خط سلف سرویس دارای ابعاد مختلف می باشد.
سلف سرویس را نیز می توان به گونه ای طراحی کرد که دکوراسیون داخلی هارمونی داشته باشد و در نمای جلوی آن از متریالی چون سنگ چوب MDFو سنگ مصنوعی استفاده کرد.

 

انواع تجهیزات سلف سرویس رستورانی با نمای چوب و طرح چوب برای زیباسازی کانتر های استیل در سالن غذاخوری که کاملا استاندارد و باتوجه به محیط مشتری طراحی و تولید می گردد.
خط سلف سرویس جهت تامین غذای مشتریان یا پرسنل و یا مهمانان مجالس شما طراحی و ساخته میشود
بیشترین کاربرد را در دانشگاه ها ، هتل ها ، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ، رستورانها، سازمانها و ادارات، کارخانه ها و گروه های صنعتی بزرگ، بیمارستان ها، فودکورت ها وتالارها داراست.
تجهیزات رستوران سلف سرویس
اغلب سلف سرویس ها از پنج بخش اصلی تشکیل شده که شامل دستگاه های ذیل است :
کانتر گرم
کانتر سرد
کانتر نوشابه
کانتر ساده
کانتر قاشق و چنگال
بخش های تشکیل دهنده خطوط سلف سرویس امکان داردبنا به منوی غذایی که شما ارایه میدهید متغیر باشد.
لازم به توضیح است که خطوط سلف سرویس صرفا جهت ارایه و سرو تعداد زیادی غذا درحداقل زمان ممکن است و هیچگونه کاربردی در زمینه پخت و تهیه آن ندارد.
خط سلف سرویس بسته به محیط و فضای دکوراسیون پذیرایی از مهمانان و مشتریان در انواع و اشکال مختلف قابل طراحی و ساخت است که میتوان از نمونه هایی با عنوان های ذیل استفاده کرد ؛ خط سلف سرویس با نور مخفی و خط سلف سرویس با نمای cnc و خط سلف سرویس با نمای استیل و خط سلف سرویس با نمای چوب
اغلب خطوط سلف سرویس دارای رف برای قرار دادن سینی سلف و انواع بشقاب جهت ارایه به مهمانان و مشتریان و دارای ریل جهت تسریع و حمل آسان آنها به بخش های دیگر خط میباشند.
ابعاد و اندازه خطوط سلف سرویس بنا به مقدارفضایی که شما دراختیار دارید قابل ساخت است که تعداد و کاربردهای تشکیل دهنده آن را مهندسین ما میتوانند برای شما طراحی نمایند.
تولید خط سلف سرویس استیل با نمای چوبی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات رستوران می باشد.

Rate this post