خط کامل سلف سرویس استیل غذاخوری رستوران

خط سلف سرویس جهت ارائه غذا به کارمندان سازمان ها یا مشتریان رستوران ها کاربرد دارد و لوازم سلف سرویس از جنس استیل طراحی و تولید می گردند که این خط معمولا دارای کانتر گرم و سالاد بار و کانتر قاشق چنگال و ظروف استیل سلف سرویس می باشد که با گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان می گردد.
خط کامل سلف سرویس که این محصول خط کامل سلف سرویس با نمای استیل جهت رستوران ها فست فودها اداره جات شرکت ها یا ارگان ها دانشگاه ها بیمارستان ها فودکورت و تالارها مناسب می باشد.
خط سلف سرویس جهت تامین غذای مشتریان یا پرسنل و یا مهمانان مجالس شما طراحی و تولید می گردد.
اغلب سلف سرویس ها از پنج بخش اصلی تشکیل شده که شامل دستگاه های ذیل است :
کانتر گرم
کانتر سرد
کانتر نوشابه
کانتر ساده
کانتر قاشق و چنگال
بخش های تشکیل دهنده خطوط سلف سرویس امکان دارد بنا به منوی غذایی که شما ارایه می دهید متغیر باشد.
خط سلف سرویس جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود ها مورد استفاده قرار میگیرد.
خط سلف سرویس دارای یک کانتر سرد ، کانتر گرم و کانتر قاشق و چنگال می باشد.
خط سلف سرویس از ورق استیل ساخته می شود.
سلف سرویس در رستوران ها و فست فود ها به عنوان سرو غذا به وسیله مشتری می باشد تا غذای دلخواه خود را سرو کنند.
خط سلف سرویس از اجزای مختلفی ساخته می شود که می توان به کانتر سرد ، کانتر گرم ، کانتر قاشق و چنگال که دارای ریل برای قرار دادن سینی و یا دیس غذا و رف که به عنوان پیشخوان مورد استفاده قرار میگیرد می باشد.
خط سلف سرویس بر اساس سفارش مشتری در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود.
در تجهیزات آشپزخانه صنعتی خط سلف سرویس نما استیل دارای کانتر قاشق و چنگال در ابتدای خط ، کانتر سرد ، کانتر گرم کانتر ساده و کانتر صندوق می باشد که بسته به نیاز رستوران تعداد دستگاه ها متغیر می باشد و در کلیه مدل های مورد سفارش مشتری قابل ساخت می باشد.
در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی که سرو غذا به صورت سلف سرویس می باشد مجموعه خط سلف سرویس کامل در قسمت پذیرائی جهت دسترسی مشتری به غذاها قرار می گیرد.
خط سلف سرویس دارای ابعاد طول ۵متر در عرض ۹۰ در ارتفاع ۱۴۰ سانتیمتر که می تواند شامل یخچال سالاد یخچال سرد خط گرم گرم نگهدارنده یخچال نوشیدنی سرد خط سرد باشد.

Rate this post