قبل از راه اندازی رستوران فرانسوی باید بهترین طرح ها را ایجاد نمود. سپس هزینه ها را برآورد کرده و راه اندازی رستوران فرانسوی را با برنامه پیش برد.

ما به شما اطمینان می دهیم با راه اندازی رستوران فرانسوی یک کسب و کار پر درآمدی را ایجاد کنید و با داشتن بهترین تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای طبخ انواع غذاهای دلچسب فرانسوی و در اختیار داشتن متبحرترین سرآشپزان بتوانید بین سایر رقبای خود بیشترین مشتری را  جذب کنید. کارشناسان ما با ارائه دادن طرح سه بعدی قبل از راه اندازی یک رستوران فرانسوی منحصر به فرد این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند تا قبل از هر گونه اقدامی هزینه و بودجه خود را برآورد کنید و در حین کار با کمبود بودجه مواجه نشوید و همچنان ایده ال ترین رستوران فرانسوی را داشته باشید.

راه اندازی رستوران فرانسوی

مردم فرانسه عاشق غذاهای متنوعی هستند که با پنیر درست می شوند در واقع برای راه اندازی رستوران فرانسوی باید بدانید که فرانسوی ها خوردن نان باگت و نان های تازه و داغ را خیلی دوست دارند و همیشه ترجیح می دهند در کنار هر نوع غذای گوشتی حتما مقداری سالاد و سبزیجات را میل کنند. شاید تا به حال شنیده باشید که سوپ پیاز یکی از خوشمزه ترین غذاهای مشهور فرانسه است که اغلب با انواع سرکه ها سرو می شود. اگر شما به دنبال منوی غذاهای فرانسوی هستید بهتر است بدانید آشپزی در فرهنگ فرانسه با گذشت دوره های مختلف سلطنتی تغییرات بسیاری پیدا کرده است به طوری که امروزه بیشتر غذاها در بین طبقات اجتماعی مختلف یکسان هستند. بدون شک آشنایی با فرهنگ غذا خوردن فرانسوی ها و شناخت انواع پنیرها، دسرهای متنوع، تهیه سس های خوش طعم و لعاب، طبخ غذاهای اصلی فرانسه و بسیاری موارد دیگر در راه اندازی رستوران فرانسوی بسیار ضروری می باشد.

تجهیزات یک رستوران فرانسوی ایده آل

پیش از آنکه شروع به راه اندازی رستوران فرانسوی کنید بهتر است با تجهیزات و لوازم لازم برای یک رستوران مطابق با فرهنگ فرانسه آشنا شوید و سعی کنید تمام وسایل مورد نیاز برای طبخ انواع غذاهای فرانسوی را تهیه کنید تا بتوانید یک رستوران لوکس و مدرن داشته باشید. چنانچه نمی دانید برای راه اندازی رستوران فرانسوی چه ابزار و تجهیزاتی نیاز دارید به شما پیشنهاد می شود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت ساخت سفارش انواع تجهیزات رستوران فرانسوی را برای شما انجام داده و در محل مورد نظر نصب و راه اندازی کنیم، مهمتر از همه می توانیم نحوه کارکرد با هریک از تجهیزات و وسایل را به شما آموزش داده و شما را در پیشرفت هر چه بیشتر راهنمایی کنیم.

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی رستوران

اصولا در راه اندازی رستوران فرانسوی باید به طور دقیق محل نگهداری ظرف های کثیف و انبار نگهداری مواد اولیه مشخص شود و همچنین قفسه های نگهداری ظروف مختلف، تسمه نقاله برای سریعتر کردن طبخ غذا، انواع سردخانه در دمای مختلف برای نگهداری مواد اولیه ای که فاسد شدنی هستند مانند گوشت و پنیر و یخچال هایی که دمای متعادلی دارند و برای نگهداری سبزیجات و انواع دسرها و خنک کردن انواع نوشیدنی استفاده می شود، از جمله مواردی می باشد که باید به خرید آنها توجه داشته باشید.

وجود سیستم تهویه در محیط آشپزخانه، اعلام حریق در آشپزخانه و حسگرهای حرارتی از جمله نکات بسیار مهم در راه اندازی رستوران فرانسوی به حساب می آید. اگر شما می خواهید با راه اندازی یک سالن غذاخوری فرانسوی به سود قابل توجهی دست یابید باید در ابتدا ظرفیت پذیرش رستوران خود را برآورد کنید، سپس مطابق با ظرفیت سالن هر روزه طبخ غذا را انجام دهید.

مراحل راه اندازی رستوران فرانسوی

برای داشتن یک رستوران فرانسوی فوق العاده اولین گام انتخاب موقعیت مکانی رستوران می باشد. خوب است بدانید مکان و محل برپایی رستوران در بازدهی و راندمان کاری رستوران بسیار اهمیت دارد پس باید رستوران در محل های پر تردد و مکان هایی که در معرض دید هستند احداث شود. حتما رستوران باید در فضای داخلی خود و یا اطراف محوطه ساختمان رستوران، پارکینگ داشته باشد زیرا امروزه بیشتر مشتریان برای انتخاب یک رستوران در وهله اول جای پارک ماشین را در نظر می گیرند. زمانی یک رستوران فرانسوی می تواند در منطقه ای به شهرت برسد که در نزدیکی محل انتخابی شما رستوران فرانسوی دیگر و یا سالن های غذاخوری ویژه ای وجود نداشته باشد، پس موقعیت مکانی رستوران در شکست و موفقیت شما بسیار تاثیرگذار است.

اقدامات لازم برای داشتن یک رستوران فرانسوی

هر شخص حقیقی و حقوقی برای راه اندازی رستوران فرانسوی باید قبل از انجام هر کاری مجوزهای لازم را از مراکز ذی ربط به دست آورد و بتواند یک نام و یک برند را به ادارات و سازمان های مرتبط ارائه دهد. زیرا مطمئنا مهمترین بخش راه اندازی یک سالن غذاخوری فرانسوی انتخاب نامی مناسب با خدمات رستوران می باشد  و می تواند به نوع فعالیت شما هویت و معنا دهد و بازتاب فوق العاده ای را در کسب و کار شما به وجود آورد، برای اینکه بتوانید هزینه ها و بودجه در نظر گرفته خود را مدیریت کنید در ابتدا می بایست با یک شرکت خدماتی و اجرایی، مشاوره لازم را انجام دهید  تا با توجه به برآورد هزینه قیمت ها و بودجه مناسب برای راه اندازی رستوران فرانسوی یک نقشه کلی برای شما طراحی کند. پس ما به شما اطمینان می دهیم که کارشناسان شرکت ما با چندین سال سابقه این خدمات را برای افرادی که می خواهند رستوران فرانسوی راه اندازی کنند را با موفقیت و کمترین هزینه های موجود در بازار انجام می دهند. تنها کافیست شنونده مشاوره ما باشید.

دکوراسیون داخلی رستوران های فرانسوی

معمولا مشتریان با ورود به یک رستوران فرانسوی انتظار دارند به یک فضای خاص وارد شوند زیرا مطمئنا اولین چیزی که در ابتدای حضور مشتریان باعث می شود تا رضایت مشتری را جلب کند نوع دکوراسیون رستوران می باشد،  پس در انتخاب نوع دیوارپوش ها و کفپوش ها، مدل میز و صندلی، نورپردازی، محوطه ورودی رستوران، تطابق رنگ ها با یکدیگر، فاصله مناسب میز و صندلی ها و از همه مهمتر بهداشت و زیبایی سرویس های  بهداشتی، داشتن  هوای مطبوع حتما توجه داشته باشید. جالب است بدانید وجود گل های طبیعی خاص در گوشه و کنار رستوران می تواند تاثیرات مثبتی را بر روی مهمانان رستوران داشته باشد. نورپردازی در دکوراسیون بیشترین سهم را خواهد داشت پس با نورپردازی عالی می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید.

منوی غذاهای رستوران

زمانی که شخصی وارد یک رستوران فرانسوی می شود تمایل دارد منوی غذاهای رستوران، همگی خاص و خارجی باشد و از یک دستورالعمل متفاوت پیروی کرده باشد پس سعی کنید قبل از راه اندازی رستوران فرانسوی لیست کاملی از اصیل ترین و مشهورترین غذاهای فرانسوی را به دست آورده و از سرآشپز رستوران بخواهید هر یک از غذاها، دسرها و سالادهای فرانسوی را به طرز عالی تهیه کند. نکته مهم دیگری که در منوی یک رستوران فرانسوی باید وجود داشته باشد تنوع منو می باشد هر چقدر غذاها متنوع تر باشند درصد جذب مشتریان شما بالاتر خواهد بود. امروزه بیشتر رستوران ها برای ترغیب مشتریان و همچنین معرفی منوی وجود داشته سعی کرده با نصب تابلوی هالوژنی و برقی در قسمت مناسبی از درب ورودی رستوران انواع غذاهای طبخ شده را به عابران معرفی کنند. پس داشتن  یک تابلویی با ابعاد و رنگ مناسب می تواند شما را در بهتر معرفی کردن و تبلیغات گسترده تر یاری رساند.

انتخاب یک سرآشپز فرانسوی

زمانی شما می توانید از هزینه های صرف شده برای راه اندازی رستوران فرانسوی سودآوری خوبی داشته باشید که در انتخاب سرآشپز و همکاران او دقت کافی را به کار ببرید. بدون شک طبخ غذاهای فرانسوی و تطابق دادن آنها با فرهنگ و ذائقه ایرانی ها بسیار کار حرفه ای و منحصر به فردی می باشد، زیرا فرانسوی ها در تهیه انواع غذاها و دسرهای خود تمایل دارند از انواع شراب ها استفاده کرده و طعم خوشمزه و جذابی را به غذا بدهند از آنجایی که استفاده از شراب ها و هر نوع نوشیدنی الکلی در رستوران های جمهوری اسلامی ایران ممنوع است بنابراین در راه اندازی رستوران فرانسوی باید سرآشپز انتخابی شما این مهارت را داشته باشد تا بدون تغییر دادن طعم و مزه غذاهای فرانسوی بتواند به جای استفاده از شراب ها جایگزین مناسب و خوش طعمی را قرار دهد. پنیرها مهمترین ماده اصلی بیشتر غذاهای فرانسوی به شمار می آید پس تهیه برخی از پنیرها و سس ها باید جزء تبحر یک سرآشپز باشد تا بتواند فوق العاده ترین رستوران فرانسوی را در شهر به شما اختصاص دهد.

برآورد هزینه برای راه اندازی رستوران فرانسوی

در راه اندازی رستوران فرانسوی تنها خرید تجهیزات رستوران فرانسوی و تهیه مکان مناسب و تدارک دیدن برخی مواد اولیه، ملاکی برای تعیین بودجه و هزینه در نظر گرفته شده نمی باشد بلکه راه اندازی رستوران فرانسوی به عنوان یک کسب و کار باید از نظر مالی به طور دقیق تدوین شود زیرا برخی از میزان بودجه، صرف گرفتن مجوزها از ادارات بهداشت و اصناف و شهرداری می شود، قسمتی از بودجه برای تبلیغات بنری و تبلیغات اینترنتی که امروزه بیشتر از هر نوع تبلیغات دیگری در معرفی کسب و کار اثر بخش است صرف می شود. بیشتر شما بدون درخواست همکاری با شرکت های خدماتی مجبور به دوباره کاری و حل کردن برخی اشتباهات می شوید که این رفع اشتباهات می تواند منجر به پرداخت هزینه هایی شود و شما را در بین راه اندازی رستوران فرانسوی با کمبود بودجه مواجه کند. پس برای به دست آوردن قیمت اصلی و برآورد هزینه ساخت رستوران فرانسوی ما می توانیم  با ارسال کارشناسان با تجربه به سراسر ایران جهت اندازه گیری و برآورد قیمت، بیشترین و بهترین خدمات را با صرف کمترین بودجه به شما ارائه دهیم و همچنین این توانایی را داریم تا شما را تا  افتتاحیه رستوران  همراهی کنیم.

یک نکته مهم در راه اندازی رستوران فرانسوی

در روزهای اول بازگشایی رستوران ممکن است شما فروش بالایی داشته باشید اما باید بدانید همیشه بر این منوال نخواهد بود و روزهایی مانند محرم و صفر و یا ماه رمضان در کشور ایران کم مشتری و یا حتی بدون مشتری خواهید بود پس حتما برای چنین روزهایی آمادگی داشته و سرمایه هایی را برای پرداخت دستمزد کارکنان رستوران، اجاره ملک و همچنین پرداخت بهای آب، برق و گاز ذخیره کنید تا با کمبود بودجه و شکست روبرو نشوید. از طرفی نوع برخورد با مشتریان در بالا بردن راندمان کاری  یک رستوران بسیار حائز اهمیت است پس باید پرسنل های رستوران بدانند که مشتریان مانند یک مهمان هستند و لازم است تا برخوردی مودبانه همراه با رویی خوش با مشتریان داشته باشند تا بتوانید با گذشت چند ماه از فعالیت رستوران، سرمایه خود را به دست آورید.

ارائه طرح سه بعدی برای رستوران فرانسوی

خوب است بدانید در راه اندازی رستوران فرانسوی مهمترین گام قبل از انجام پروژه و هر گونه اقدامی برای ساخت یک رستوران منحصر به فرد داشتن طرح اولیه ای از نمای رستوران، دکوراسیون داخلی و خارجی و بسیاری موارد لازم دیگر می باشد. بنابراین شرکت ما این قابلیت را دارد تا با ارائه طرح سه بعدی قبل از راه اندازی رستوران، طرح های  متنوع و جذابی را در اختیار شما قرار دهد و می توانید مطمئن باشید که طرح انتخابی شما با پایان کار احداث رستوران شما مطابقت دارد پس با ایده های فوق العاده و جدید ما و همچنین سرمایه گذاری شما، زیباترین و مشهورترین رستوران فرانسوی در شهر را از آن خود کنید.

5/5 - (3 امتیاز)